Alle updates op een rij

Covid-19 info

Ten gevolgen van de laatste besluiten door onze overheid omtrent COVID-19 zijn onze Nissan concessiehouders vanaf maandag 11 mei 2020 weer heropend, uiteraard met respect voor de gezondheidsmaatregelen. Wij hopen u snel weer te verwelkomen bij een van onze vestigingen!

Informatie voor klanten

Voorzorgsmaatregelen

De gezondheidscrisis COVID-19 dwingt ons maatregelen te nemen om ons allen te beschermen en verspreiding te voorkomen:

Covid icoon Group Duyck Nissan
IN GEVAL VAN SYMPTOMEN VRAGEN WIJ U UW BEZOEK UIT TE STELLEN.
Covid icoon Group Duyck Nissan
RESPECTEER DE AFSTAND VAN 1,5 METER.
Covid icoon Group Duyck Nissan
ZORG ERVOOR DAT U GEEN PERSOONLIJKE OBJECTEN IN UW VOERTUIG ACHTERLAAT, OOK NIET IN DE OPBERGRUIMTES.
Covid icoon Group Duyck Nissan
ALLE CONTACTGEBIEDEN VAN UW VOERTUIG ZULLEN GEREINIGD WORDEN VOORDAT DEZE IN DE WERKPLAATS KOMT.
Covid icoon Group Duyck Nissan
OM U TE BESCHERMEN WORDT UW VOERTUIG BESCHERMD EN ZULLEN ONZE TECHNICI WAAR NODIG MONDKAPJES DRAGEN TIJDENS DE WERKZAAMHEDEN
Covid icoon Group Duyck Nissan
ALLE BESCHERMMIDDELEN ZULLEN WORDEN VERWIJDERD UIT HET VOERTUIG VOOR U DEZE TERUGKRIJGT.
Gelieve onderstaande richtlijnen te respecteren
Covid icoon Group Duyck Nissan
WAS UW HANDEN REGELMATIG
Covid icoon Group Duyck Nissan
GEBRUIK PAPIEREN ZAKDOEKEN EN GOOI DEZE DIRECT WEG.
Covid icoon Group Duyck Nissan
HOEST OF NIES IN UW ELLEBOOG OF ZAKDOEK.
Covid icoon Group Duyck Nissan
RESPECTEER DE AFSTAND VAN 1,5 METER.
Covid icoon Group Duyck Nissan
SCHUD GEEN HANDEN.
Is uw Nissan aan onderhoud toe?

Ook nu bent u van harte welkom bij onze vestigingen. Wij volgen alle hygiënerichtlijnen en nemen daarnaast extra voorzorgsmaatregelen. Optimale service is immers net zo belangrijkheid als uw veiligheid en gezondheid.

Onderhoud en reparaties

Ten gevolge de laatste besluiten door onze overheid omtrent COVID-19 zullen onze Nissan vestigingen hun activiteiten gefaseerd heropstarten.

Vanaf maandag 4 mei 2020 zijn B2B-activiteiten weer toegelaten. Noodreparaties en het vervangen van winterbanden blijven mogelijk voor alle klanten. Voor al deze services verzoeken wij u echter om eerst een afspraak in te plannen met één van onze vestigingen. Neem hiervoor contact met ons op.

Vanaf maandag 11 mei 2020 heropenen de werkplaatsen en showrooms voor alle klanten en services. Uiteraard met respect voor de gezondheidsmaatregelen.

GAAT U NA LANGERE TIJD WEER OP WEG MET UW NISSAN?

Bekijk dan eerst even deze video met een paar tips om veilig op weg te kunnen nadat uw wagen langurig heeft stilgestaan.

Uw Nissan garantie

Vanwege de snel wijzigende situatie rondom de COVID-19 problematiek, zijn diverse concessiehouders gesloten, of bieden slechts noodhulp aan in overeenstemming met de lokale vereisten.

Nissan erkent de noodzaak om klanten passend te ondersteunen tijdens de COVID-19 crisis. Hiertoe zijn er tijdelijke aanpassingen doorgevoerd in het garantiebeleid en de garantieprocedures.

Onze klantendienst

Door de huidige situatie is de telefonische beschikbaarheid van de klantenservice tijdelijk beperkt. We proberen deze situatie zo snel mogelijk te verhelpen en onze excuses voor het ongemak. De livechat wordt tijdelijk opgeschort.

Het team is echter nog steeds bereikbaar via het online contactformulier. Houd er rekening mee dat hoewel alles in het werk zal worden gesteld om snel te reageren, de responstijden in deze periode waarschijnlijk zullen worden verlengd.

We houden u op de hoogte als de situatie evolueert en danken u alvast voor uw begrip.

Neem contact op